Субота, 16.12.2017, 02:42

Кілійський районний будинок науково-технічної творчості

Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична робота

Рекомендації щодо підготовки та проведення творчого звіту
Творчий звіт - це комплекс заходів, що відбивають цілісну систему роботи педагога з розв"язування педагогічних,психологічних, соціальних проблем. Творчий звіт передбачає:
І. Організацію виставки, яка наочно відображає систему роботи учителя (доповіді, розробки окремих тем, поурочні плани, авторські зразки дидактичних матеріалів, наочні посібники, таблиці; варіанти індивідуальних программ автора; малюнки, моделі, вироби дітей та ін.)
Для захисту творчого звіту відводиться близько 1 години. ІІ. Заслуховування доповіді, яка в узагальненому вигляді розкриває суть досвіду роботи автора.
Вимоги до доповіді:
1. Заголовок відображає головну ідею досвіду.
2. Відповідність змісту доповіді її заголовку.
3. Обгрунтування актуальності досвіду (які проблеми він вирішує, які протиріччя він усуває).
4. Умови виникнення, становлення досвіду в їх послідовності й взаємозумовленості.
5. Виділення наукової основи досвіду (наукові теорії, закони, закономірності, принципи навчання й виховання, які реалізуються автором).
6. Сутність досвіду, його технологія, опис і аналіз специфічних особливостей, теоретичних і методичних знахідок автора. Навести приклади, які б найбільш чітко відображали систему роботи, специфіку досвіду.
7. Аналіз результативності - зміни в навчанні, розвиткові, вихованні дітей, стабільність і надійність змін. Виявлені труднощі.
8. Тривалість апробації досвіду.
ІІІ. Відкрите заняття (урок, захід), яке є продовженням усного виступу і яке показує реалізацію основних ідей досвіду.
Вимоги до відкритого заняття:
чітке визначення теми, мети згідно з ідеями досвіду;
ретельний відбір змісту, форм і методів,
• прийомів роботи з метою акцентування уваги на провідних елементах досвіду;
виділення головного в змісті.
ІV. Інші заходи (на розсуд того, хто атестується).
Творчий звіт оцінюється за наступними показниками:
Обгрунтованість необхідності та актуальності наявних в звіті змін методики навчальної програми, начальної технології.Наявність обгрунтування результативності й ефективності змін педагогічної діяльності.
Якість виступу.
________________________________________
Алгоритм технологии мастер-класса.
1-й шаг. Презентация педагогического опыта мастера.
1.1. Краткая характеристика учащихся экспериментального класса, обоснование результатов диагностики, прогноз развития учащихся.
1.2. Краткое обоснование основных идей эффективна в работе с экспериментальным классом.
1.3. Описание достижений в опыте работы Мастера, который зафиксирован в городском информационном центре.
1.4.Доказательство результативности деятельности учащихся, свидетельствующие об эффективности использования педагогической технологии.
1.5. Определение проблем и перспектив в работе учителя.
2-й шаг. Представление системы уроков.
2.1. Описание системы уроков в режиме эффективной педагогической технологии
2.2. Определение основных приемов работы, которые Мастер будет демонстрировать слушателям.
3-й шаг. Имитационная игра.
Учитель-Мастер проводит урок со слушателями, демонстрируя приемы эффективной работы с учащимися.
3.1. Слушатели одновременно играют две роли:
учащихся экспериментального класса и экспертов, присутствующих на открытом уроке.
4-й шаг. Моделирование.
4.1. Самостоятельная работа слушателей по разработке собственной модели урока в режиме технологии урока мастера (Мастер выполняет роль консультанта, организует самостоятельную деятельность слушателей и управляет ею).
4.2. Обсуждение авторских моделей урока.
5-й шаг. Рефлексия.
5.1. Дискуссия по результатам совместной деятельности Мастера и слушателей.
Достижение целей в работе мастер-класса определяется в соответствии с поставленной целью. Результатом совместной деятельности является модель урока, которую разработал «учитель - ученик» под руководством «учителя Мастера» с целью применения этой модели в практике собственной деятельности. Таким образом, учитель-Мастер раскрывает «ученикам» авторскую систему учебно-воспитательной работы по своему предмету. Мастер-класс отражает умение Мастера проектировать успешную деятельность школьников, создает условия для роста педагогического мастерства на основе рефлексии собственного педагогического опыта.
__________________________________________