Субота, 27.04.2024, 23:03

Кілійський районний будинок науково-технічної творчості

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Керівникам гуртків

Вимоги до ведення журналу планування та обліку роботи
Категорично забороняється:
1. Порушувати вказівки до ведення журналу.
2. Робити виправлення та наклеювання.
3. Вести записи стороннім особам.
4. Планувати заняття на святкові дні.
5. Вести записи в журналі, користуючись незатвердженим календарно-тематичним планом.
6. Підробляти підписи адміністрації.
7. Порушувати календарні строки виконання, заплановані в календарно-тематичному плані (за виключенням перебування на лікарняному листі та зміні розкладу заняття).
8. Змінювати встановлену тривалість заняття.
9. Записувати тривалість заняття в академічних годинах.
10. Порушувати узгодженість парних сторінок «Обліку відвідування», «Обліку роботи в гуртках».
11. Робити попередні записи.
12. Використовувати позначки, не передбачені вказівками (крапки, плюси, мінуси і т.д.).
13. Розпочинати кожний раз нумерацію занять при вивченні нової теми.
14. Робити записи типу: «виготовлення виробу», «підготовка до роботи» і т.д. (записи повинні бути конкретизовані).
15. Вклеювання до журналів нестандартних листків та вести на них записи.
16. Записувати до журналу дітей, які за станом здоров'я не можуть відвідувати гуртки.
17. Порушувати об'єктивність обліку відвідування.
_____________________________________________
П А М ’ Я Т К А КЕРІВНИКУ ГУРТКА
1. Розклад та план навчально-виховної роботи гуртка надати адміністрації: на 1 півріччя – до 14 вересня; на 2 півріччя – до 25 грудня.
2. Планувати роботу гуртка відповідно до навчальних програм – типових, затверджених МОН, а також «робочих, адаптованих», що затверджуються відповідними місцевими органами виконавчої влади.
3. Журнали обліку роботи гуртків здавати на перевірку заступнику директора з НВР щомісячно до 15 числа.
4. Завчасно повідомляти адміністрацію закладу про намір перенесення занять ( з поважних причин). Керівник гуртка пише заяву, на підставі якої видається наказ про перенесення занять. У такому разі у журналі дати на сторінці «облік роботи гуртка» повинні співпадати з датами, які вказані у наказі про перенесення занять.
5. Якщо керівник гуртка, який працює за сумісництвом (на філії), захворів і знаходиться на лікарняному, тоді він повинен обов’язково повідомити адміністрацію КРБНТТУМ про термін непрацездатності. У ці дні заняття гуртка не проводяться. Сумісник подає до КРБНТТУМ копію лікарняного листка (ще не заповнену за основним місцем роботи) та довідку про заробітну плату за останні 6 місяців (з 1 по 1 число) за основним місцем роботи для нарахування зарплати в період непрацездатності. Години програми у такому випадку зменшуються, а теми вичитуються усі («ущільнення» програми).
6. Якщо керівник гуртка знаходиться у відрядженні, він: або заздалегідь пише заяву про перенесення занять (сумісники, за бажанням), або «ущільнює» години програм (бажано теми вичитати усі за програмою). Години за розкладом у дні, коли керівник гуртка знаходиться у відрядженні, не зараховуються для нарахування зарплати (сумісникам). У журналі (на сторінці «Облік роботи гуртка») робиться помітка – наприклад: « З 12.03 по 17.03 – відрядження до Львова на Всеукраїнський семінар».
7. При проведенні занять керівник гуртка повинен мати план-конспект заняття, використовувати наочність, технічні засоби навчання тощо (відповідно до методичних вимог до гурткових занять).
8. На період канікул керівник гуртка складає окремий план роботи (узгоджений із завідуючим відділом та заступником директора з НВР).
9. План роботи гуртка і розклад занять на літо здавати до 31 травня.( основні працівники)
10. При складанні розкладу враховувати те, що короткі перерви між заняттями (уроками) є робочим часом керівника гуртка ( години в розкладі повинні бути «астрономічні» , а не «академічні»).
___________________________________________
Функції позашкільного педагога
В практиці позашкільні педагоги виконують ряд різноманітних функцій, а саме: Діагностичну – (він визначає «соціальний діагноз», вивчає і реально оцінює особливості діяльності і спілкування особистості, ступінь і спрямованість виховного впливу, особливості сім»ї, гурт ровесників, об»єднань дорослих, позитивних сил, а також джерела негативного впливу на дітей і підлітків).
Оганізаторську – (педагог відшукує і організовує соціально-значущу творчу діяльність дітей, впливає на плідну організацію їхнього дозвілля, формує справді демократичну і гуманну систему стосунків, взаємної відповідальності і взаємодопомоги).
Прогностичну – (він програмує і прогнозує «індивідуальну траєкторію» розвитку кожної особистості на віддалений період).
Організаційно-комунікативну – (сприяє залученню громадськості населення, вчених, представників культури до виховання дітей, до спільної з ними праці і відпочинку, до ділових контактів, зосереджує інформацію, про виховний вплив різних сил, установ, організацій, налагоджує повсякденні контакти між ними і вихованцями, їхніми сім»ями і школою).
Одна із основних стратегій позашкільного виховання – дати дітям такі найсучасніші додаткові знання і вміння: вести діалог, творчо спілкуватися, слухати, а також здатність до ризику, готовність знаходити потрібну інформацію, критично її оцінювати і використовувати, вміння працювати незалежно від інших, а також у колективі, здатність визначати цінність людських індивідуальних відмінностей, поважати себе і оточуючих людей, приваблювати до себе ровесників, не конкурувати а співпрацювати
_________________________________________________
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТАЦІЇ КЕРІВНИКА ГУРТКА
1. Навчальна програма відповідно до рівня і років навчання вихованців.
2. План навчально-виховної роботи гуртка на рік, затверджений директором позашкільного закладу.
3. Журнал планування та обліку роботи гуртка,який є державним і фінансовим документом та зберігається 5 років.
4. Методичні матеріали, методичні рекомендації, сценарії виховних заходів, демонстраційний матеріал з різних тем занять, методична література тощо.
5. План -конспект на кожне заняття.
6. Паспорт на творчо-обдаровану дитину.
_________________________________________
Єдині вимоги до керівників гуртків
Кожен керівник гуртка зобов’язаний:
Знати законодавчі інформативно-правові документи про позашкільну освіту, позашкільний навчальний заклад.
Виконувати Правила внутрішнього трудового розпорядку;
Розробити навчальну програму і плани навчально-виховної роботи, мати методичні розробки з тем програми;
Укомплектувати склад дитячого об’єднання; залучати в колектив дітей, які вимагають особливої педагогічної уваги;
Проводити заняття згідно затвердженого розкладу, забезпечувати виконання навчальних програм;
Вести журнали гурткової роботи згідно вимогам, плани – конспекти занять, іншу документацію (список обдарованих дітей, паспорт обдарованої дитини, протоколи батьківських зборів);
Постійно підвищувати свій професійний рівень і педагогічну майстерність;
Знайомити вихованців з Правилами техніки безпеки, пожежної безпеки, з Правилами дорожнього руху, поведінки і вимагати виконання цих правил вихованцями;
При проведенні занять, екскурсій поза межами позашкільного закладу, необхідно заздалегідь скласти списки дітей, повідомити про місце і час проведення заняття, нести повну відповідальність за збереження життя і здоров’я дітей;
Відповідати за збереження навчальних приміщень, обладнання, за дотриманням санітарно-гігієнічного стану кабінетів.
____________________________________________
ПЕРЕЛІК ЗАВДАНЬ КЕРІВНИКА ГУРТКА
1. Забезпечення атмосфери безпеки в дитячому колективі, комфортних умов для навчання та виховання дітей, сприятливого морально-психологічного клімату в гуртку.
2. Організація різноманітної творчої та суспільно значущої діяльності вихованців у гуртку, створення умов для успішного самоствердження кожного вихованця в суспільно корисній діяльності.
3. Збереження контингенту вихованців упродовж терміну навчання.
4. Стимулювання та підтримка творчого розвитку обдарованих дітей.
5. Здійснення індивідуальної педагогічної підтримки вихованців.
6. Організація педагогічного супроводу учня в навчанні за індивідуальною освітньою траєкторією.
7. Забезпечення педагогічно обґрунтованого вибору форм, засобів і методів навчання та виховання учнів.
8. Організація допрофільної підготовки учнів, сприяння формуванню в них стійких професійних інтересів.
9. Організація участі вихованців у фестивалях, творчих конкурсах, проектній, науково-дослідницькій діяльності.
10. Підтримка дітей, які мають відхилення в поведінці.
11. Організація роботи з батьками, залучення батьків до надання допомоги в розвитку учнів.
12. Створення дружнього до дитини виховного середовища (згуртування колективу, включення вихованців у різні види соціальної практики, розвиток учнівського самоврядування).
13. Налагодження зв’язків та залучення ресурсів партнерських організацій.
14. Створення позитивного іміджу гуртка.
_________________________________________
Директору КЗО «КРБНТТУМ»
____________ О. Д. Тищенко
_________________________
___________________________
(Ф.И.О. родителя ( полностью )
заявление.
Прошу разрешить (сину, дочери)_____________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________,
( Ф. И. О. , число, месяц, год рождения ( полностью)
проживающего по ул.___________________________________________________________,
посещать кружок «______________________________________________________________»
на базе _________________________________________________________________________
( название школы)
Данные о родителях: _____________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
(Ф.И.О. родителя / мама/ опикун ( полностью ), где работает, телефон
) _______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
(Ф.И.О. родителя / папа/ опикун ( полностью ), где работает, телефон)
Руководитель кружка ____________________________________ телефон_______________
( Ф.И.О) Подпись родителя ______________
______________________________________________
УГОДА
«____» ___________ 20___ р.
Про партнерський зв'язок між Комунальним закладом освіти Кілійської районної ради «Кілійський районний будинок науково-технічної творчості учнівської молоді» (Далі КЗО «КРБНТТУМ»)
Та___________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
в особі директора ______________________________________________________________
склали угоду про творчу співпрацю, яка передбачає, що КЗО «КРБНТТУМ»:
1.Проводить гурткові заняття для вихованців / слухачів на базі
_____________________________________________________________________________
Згідно з розкладом занять: ______________________________________________________
_____________________________________________________________________________
(вказати дні і години занять)
Розклад занять погоджується директором базової школи та затверджується директором КЗО «КРБНТТУМ»)
2. Забезпечує участь вихованців у масових заходах різних рівнів.
Керівник гуртка _______________________________________________________________
(вказати ПІБ повністю)
Проводить гурткові заняття за вказаним розкладом.
Під час заняття несе відповідальність за здоров'я і життєдіяльність вихованців.
Творчий партнер _____________________________________________________________
____________________________________________________________________________
(назва базового закладу )
1. Надає приміщення для проведення занять гуртків.
2. Надає можливість керівникам гуртків – вчителям базової школи брати участь у заходах щодо виконання річного плану роботи КЗО «КРБНТТУМ»
ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ СТОРІН:
КЗО "КРБНТТУМ"
______________________________
м. Кілія
______________________________
вул. Леніна, 42
_____________________________
тел.: 4-33-08
_______________________________
Директор О.Д. Тищенко
_______________________________
___________________________________________________/div>
12 ПОРАД КЕРІВНИКАМ ГУРТКІВ
1. Знайдіть свій внутрішній голос, прислухайтесь до нього і чітко сформулюйте.
2. Реагуйте діями на дії і щодо дії.
3. Розвивайте сприйнятливу до ризику ментальність.
4. Довіряйте процесові так само, як і людям.
5. Поважайте цілісність особистості, працюючи з іншими.
6. Прагніть працювати з колегами.
7. Шукайте різноманітності, уникайте хуторянства.
8. Перегляньте свою роль, щоб вона не обмежувалася класною кімнатою.
9. Урівноважуйте роботу і життя.
10. Спонукайте директорів та інших керівників до розвитку інтерактивного професіоналізму і підтримуйте їх у цьому.
11. Прагніть до неперервного вдосконалення і вічного навчання.
12. Стежте за зв’язком між вашим розвитком і розвитком учнів та постійно посилюйте його.
_____________________________________________
Пам’ятка щодо проведення виховних годин
Мета проведення:
1. Вивчити індивідуальні особливості учнів під час неформального спілкування.
2. Пізнати інтереси учнів, зрозуміти їхні переживання та мотиви поведінки.
3. Обговорювати поточні події класу, селища, держави.
Форми проведення:
- Вільне спілкування вчителя з учнями.
- Бесіди на заплановані теми.
- Обговорення актуальних статей з газет.
- Обговорення кінофільмів, книжок, вистав.
- Зустріч із цікавими людьми.
- Усні журнали.
- Засідання прес-клубу.
- Виступи учнівських лекторських груп.
- Дискусії.
- Години спілкування.
- Тренінги.
- Екскурсії.
_____________________________________________
Критерії ефективності роботи:
Рівень організованості колективу (дисциплінованість).
Рівень навчальної мотивації учнів класу (динаміка підвищення якості знань, ефективності роботи з учнями).
Динаміка зростання рівня вихованості учнів.
Рівень розвитку колективу (згуртованість, активність, ініціативність).
Робота з проблемними учнями, надання педагогічної підтримки на основі індивідуального підходу.
Захищеність та комфортність умов перебування вихованця на заняттях
______________________________________
Рекомендації по проведенню підсумкових занять
Підсумкові заняття проводяться в кінці начального року
Метою проведення заняття є підведення підсумків роботи за навчальний рік та визначення перспективи роботи т/о на наступний рік.
Форми підсумкових занять різні:
- ярмарок дитячих поробок;
- творчий портрет;
- конкурсно - розважальна програма;
- виставка-захист;
- аукціон кращих дитячих виробів;
- батьківські збори;
- естафета улюблених занять;
- мандрівка-конкурс;
- гра – подорож;
- творчий звіт;
- змагання;
- вікторина;
- іспит;
- концерт;
- свято;
Вимоги до проведення заняття:
1. Підсумкове заняття проводиться в приміщенні, яке оформляється:
- фотогазетами;
- розкладниками;
- літописами;
- виставками робіт;
2. Бажано використовувати технічні засоби навчання, аудіо, відео матеріали;
3. Запрошуються гості:
- адміністрація;
- колеги-педагоги,
- батьки;
- фахівці за напрямками діяльності (народні майстри, художники, музиканти, хореографи, модельєри та ін.).
4. Складається план - конспект.
5. При підведенні підсумків необхідно відзначити кращих вихованців т\о та нагородити грамотами, дипломами, цінними подарунками, вручити свідоцтва випускникам.
6. Проаналізувати, розкрити участь батьків в роботі т/о, вручення подяк батькам.
7. Визначаються перспективи роботи т/о на слідуючий навчальний рік педагог знайомить з роботою т/о влітку, дається робота дітям на літо.
8. План-конспект підсумкового заняття оформляється і здається в КРБНТТУМ.
________________________________________________
font-size:16pt