Вівторок, 16.04.2024, 20:30

Кілійський районний будинок науково-технічної творчості

Календар
«  Грудень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2013 » Грудень » 21 » семінар – тренінг «Творчий керівник гуртка – який він? Я – творча особистість!»
15:14
семінар – тренінг «Творчий керівник гуртка – який він? Я – творча особистість!»


19 листопада  2013 року у КРБНТТУМ відбувся семінар – тренінг для   керівників гуртків         

«Творчий керівник гуртка  – який він? Я – творча особистість!»

 Творчість  будь-якого фахівця має свої особливості, а тому вона певною мірою індивідуалізована. Поняття "педагогічна творчість” розуміємо як діяльність педагога, що спрямована на досягнення максимально можливого пізнавального, виховного і розвивального результату під час навчання у гуртку. У "вимірюванні” цих досягнень педагога вбачається його творча активність, творча позиція, на фоні яких зростає захоплення дітей навчальною роботою у гуртку.

З метою розкриття особливостей розвитку творчості  і формування  професійної майстерності  педагогів,  Федорова О.В.заступник директора з НМР  організувала та  провела в позашкільному  навчальному  закладi КРБНТТУМ   заняття  з   елементами тренінгу «Я – творча особистість». Присутні стали учасниками рiзноманiтних вправ:

Вправа «Ура! Папірці!» треба було аргументовано доведіть, що документація важлива, просто необхідна в нашій роботі.

Вправа «Лимонад»

Позитивно перефразуйте вислови, знайдіть «плюси» у складній ситуації.

 Вправа «Продовжіть речення»

Мета: установка на позитивну реалізацію людини як педагога, усвідомлення своїх природних творчих здібностей, створення сприятливої психологічної атмосфери в педагогічному колективі.

Учасники мають згадати, які природні творчі нахили у них проявляються найчастіше, і де вони їх використовують. Продовжте речення: «Мої природні здібності…, я використовую їх…»

Колаж «Портрет успішного педагога»

Усі об`єднаються у 2 групи. Кожна отримує набор маркерів, ножиці, клей, журнали, газети. Потрібно створити колаж – «Портрет успішного педагога». Групи презентують свої роботи. Обговорення.





 Вправа «Рука дружби»

Кожен із учасників тренінгу  обводить на аркуші свою  праву руку, підписує свій аркуш і пише на ньому один якийсь свій недолік, потім передає свій аркуш іншим учасникам. Вони пишуть на його аркуші «…, зато ти …» і далі якусь позитивну характеристику цієї людини, та   свої побажання. Аркуш з позитивними характеристиками від колег повертається  до господаря.

 Вправа «Коло  вражень».

Мета:  зворотний  зв'язок,  завершення  заняття.

Процедура  проведення:  всі  учасники  сідають  у  коло, кожен  по  черзі  висловлює  свої  враження,  зауваження  та  пропозиції 

Метою семінару є формувати мотивацію педагогів до самоаналізу, осмислити рівень розвитку педагогічних компетентностей; розвивати творчі здібності керівників гуртків ; удосконалювати логічне та просторове мислення, уяву; пошук шляхів і способів співпраці одне з одним так, щоб легко та швидко досягти спільної мети.

 

 Семінару завершилось, але  його учасники не поспішали залишати     приміщення. Вони ділилися враженнями, досвідом, планами та активно висловлювали слова подяки  за цікаве, змістовне засідання й побажання на наступне заняття членів методичного об’єднання.  

                                   

Переглядів: 1706 | Додав: СЮТ | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: